Класному керівнику

Картинки по запросу класний керівник

Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:

  • Класний журнал.
  • Особові справи учнів.
  • Табелі успішності учнів.
  • План виховної роботи.
  • Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.
  • Розробки сценаріїв виховних заходів.
  • Тека психолого-педагогічних спостережень..
  • Протоколи батьківських зборів.
  • Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.
  • Літопис або документи класних справ.
Картинки по запросу класному керівнику
Циклограма класного керівника
Щоденно:
1.​ Робота з тими хто запізнюється та виявлення причин відсутності учнів.
2.​ Організація харчування учнів.
3.​ Організація чергування учнів.
4.​ Індивідуальна робота з учнями.
5.​ Контроль за зовнішнім виглядом учнів.
Щотижня:
1.​ Перевірка щоденників.
2.​ Проведення заходів за планом.
3.​ Робота з батьками за планом.
4.​ Робота з вчителями предметниками.
5.​ Зустріч з психологом та медсестрою, психолого-педагогічні спостереження.
Щомісяця:
1.​ Відвідування уроків класу.
2.​ Консультація психолога стосовно важковиховуваних дітей.
3.​ Зустріч з батьками за планом.
4.​ Нарада щодо планування роботи.
Протягом семестру:
1.​ Оформлення класного журналу.
2.​ Засідання М/О класних керівників (за планом).
3.​ Аналіз виконання плану, корекція.
4.​ Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету (за планом).
Один раз на навчальний рік:
1.​ Оформлення особових справ.
2.​ Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.
3.​ Статистичні дані.
4.​ Проведення відкритого виховного заходу.
Картинки по запросу класному керівнику
Пріоритетні напрями діяльності класного керівника
1.​ Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, доброта, чесність, порядність.
2.​ Визнана роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
3.​ Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
4.​ Вивчення учнів, учнівського колективу.
5.​ Організація виховання та згуртування учнівського колективу.
6.​ Організаційно-педегогічна діяльність щодо забезпечення життєдіяльності класного колективу.
7.​ Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
8.​ Робота з батьками, індивідуальний вплив.
Картинки по запросу класному керівнику
Зміст роботи класного керівника.

  • Вивчення учнів.
  • Об’єднання учнів у колектив.
  • Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
  • Робота з батьками та громадськістю.
  • Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.
  • Співпраця із шкільним психологом.
  • Організація виховної діяльності: правової, родинно-сімейної, національно-патріотичної, трудової, естетичної, морально-етичної, екологічної, формування здорового способу життя, розвиток пізнавальної активності.
  • Індивідуальна робота з учнями.
  • Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.
Картинки по запросу класному керівнику
Пам’ятка щодо проведення виховних годин
Мета проведення:
​ Вивчити індивідуальні особливості учнів під час неформального спілкування.
​ Пізнати інтереси учнів, зрозуміти їхні переживання та мотиви поведінки.
​ Обговорювати поточні події класу, міста, держави.
Форми проведення:
​ Вільне спілкування вчителя з учнями.
​ Бесіди на заплановані теми.
​ Обговорення актуальних статей з газет.
​ Обговорення кінофільмів, книжок, вистав.
​ Зустріч із цікавими людьми.
​ Усні журнали.
​ Засідання прес-клубу.
​ Дискусії.
​ Години спілкування.
​ Тренінги.
​ Екскурсії.
​ Політичне інформування учнів.
Виховні години проводяться один раз на тиждень у певний день. Тематика спілкування з учнями заздалегідь планується, однак поточні події у класі, школі, місті, державі можуть підказати тему незаплановану раніше.
Картинки по запросу класному керівнику
Основні завдання класного керівника:
​ Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету, традицій.
​ Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
​ Духовно-моральне виховання.
​ Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
​ Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
​ Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
​ Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
​ Врахування інтересів дітей.
​ Організація роботи з батьками.
Картинки по запросу класному керівнику
Критерії ефективності виховної роботи:
​ Рівень організованості класного колективу (дисциплінованість, робота учнівського самоврядування).
​ Рівень навчальної мотивації учнів класу (динаміка підвищення якості знань, ефективності роботи з учнями, які навчаються на початковому рівні, активності учнів у позаурочній діяльності).
​ Різноманітність позаурочного життя класу.
​ Динаміка зростання рівня вихованості учнів.
​ Рівень розвитку класного колективу (згуртованість, активність, ініціативність, виховний вплив колективу на його членів, рівень розвитку громадської думки).
​ Активність співпраці класу з класним керівником.
​ Зв’язок із сім’єю, участь батьків у виховному процесі.
​ Робота з проблемними учнями, надання педагогічної підтримки на основі індивідуального підходу.
​ Захищеність та комфортність умов перебування вихованця у класі, школі.
Картинки по запросу класному керівнику
Показники успішної діяльності класного керівника:
​ Високий рівень ефективності виховної роботи з класним колективом.
​ Високий рівень розвитку творчої індивідуальності класного керівника, наявність в нього авторської педагогічної технології.
​ Високий рівень володіння уміннями та навичками класного керівника ( уміння поставити мету, спланувати роботу, здійснити її, оцінити, проаналізувати та зробити висновки).
​ Активна співтворчість з класом.
​ Контакт з батьками, залучення їх до співпраці.
​ Володіння вмінням зацікавити вихованців власним захопленням, організувати дозвілля.
​ Взаємний інтерес класного керівника та учнів один до одного, повага учнів до класного керівника.
Картинки по запросу класному керівнику
„Золоті” правила класного керівника.
1.​ Учитель має бути особистістю, яка приваблює дітей.
2.​ Учитель повинен викликати любов та повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та спілкується з нею, у стосунках з нею чесний і відвертий.
3.​ Учитель має бути веселим і жартівливим.
4.​ Учитель має раціонально використовувати свій час.
5.​ Учитель має бути доброзичливим.
6.​ Учитель має постійно вдосконалюватись, розширювати свій кругозір.
7.​ Гасло вчителя: „Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням”.
8.​ Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
9.​ Учитель має створити колектив, в якому панують доброзичливі стосунки.
10.​ Учитель має любити, захищати дитину, поважати її почуття
Картинки по запросу класному керівнику

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прив іт! Рада вітати Вас на сторінках мого блогу. Його мета об ’ єднати зусилля вчителів, батьків і дітей. Колеги знайдуть для себе ко...